Ukupno prikaza stranice

petak, 13. lipnja 2014.

Ovo mi je prva objava u 24. sata za Uskrs 2012 god                                                                     


Dinosaur visok gotovo 3 metra ispred kuće mu je izlegao jaje

Soboslikar iz Posavskih Podgajaca, Antun Abramović od stiropora napravio je dinosaura i jaje. Inspiraciju su mu dala vlastita djeca koja obožavaju dinosaure

Petak, 06. 4. 2012. u 11:32    Piše: Luka Negovetić
Loading ...
 Antun AbramovićUskršnji dinosaurSljedeća slika

Htio sam nešto novo napraviti. Nisam htio napraviti tradicionalnog zeca, već nešto drugo. Zato sam napravio dinosaura. Napravio sam ga od stiropora. Visok je 2 metra i 70 centimetara. Trebalo mi je desetak dana za izradu dinosaura. Inspiraciju sam našao u svojoj djeci koja obožavaju dinosaure. Oni su mi čak i predložili dinosaura umjesto zeca, rekao nam je Antun Abramović, umjetnik koji je izradio dinosaura.
- Jaje sam izradio prije godinu dana, također od stiropora. Visoko je oko dva metra. Jaje su bojala djeca akrilnim bojama - dodaje je Antun. Antun se inače bavi soboslikarskim radovima.

Nema komentara:

Objavi komentar